Subject: Elektriauto laadija liitumine Lasva COOP poe juures, Lasva küla, Võru vald, Võrumaa
From: "Erik, Aap" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>, "Peeter Uibo" <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Feb 2025 18:03:30 +0200

Tere,

Saadan kooskõlastamiseks Pässa põik 6 kinnistule paigaldatava
elektriautode laadimisjaama elektriliitumiseks mõeldud kilbikompleksi
projekti. Tööd toimub ainult riigitee kaitsevööndis, teemaal töid ei
toimu.

Lugupidamisega,

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Aap Erik

Kagu piirkonna

Välisvõrkude vanemprojekteerija

Vilja 14c, Võru, 65605

Mob +372 5309 0199

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.